Kao posledica nepovoljne ekonomske situacije većine ljudi u Srbiji, veće su šanse za provalom, krađom i ostalim vidovima narušavanja privatnosti i bezbednosti lica i imovine. Istraživanja pokazuju da te šanse rastu iz godine u godinu. Policija godišnje u Srbiji registruje oko 25 000 provala, s tim što treba imati u vidu i izvestan broj neprijavljenih provala. Sve ovo doprinosi dodatnom stresu, nervozi, kao i strahu za bezbednost našeg doma i ukućana, poslovnog prostora i imovine.

Ugradnjom protivprovalnog alarmnog sistema, mogućnost povrede bezbednosti objekta se smanjuje jer provalnici u većini slučajeva napadaju neštićene objekte. Međutim, trideset godina bogato iskustvo u polju obezbeđivanja imovine, jasno nam pokazuje da protivprovalni alarmni sistem sam po sebi nije dovoljan. Kao takav, zahteva redovno održavanje, 24-časovno praćenje i trenutnu intervenciju. Dakle, mora se osigurati njegovo besprekorno funkcionisanje kako bi se maksimalno smanjio rizik od nastajanja povrede imovine. Tu dolazi monitoring.

Šta je monitoring?

Pod monitoringom se podrazumeva daljinski nadzor tj. profesionalno praćenje objekata zaštićenih protivprovalnim alarmnim sistemom, uz beleženje svih informacija o stanju i promenama na sistemu, u funkcionalnom i bezbednosnom smislu. Na osnovu dojavljenih informacija, naša dežurna ekipa efikasno reaguje u skladu sa propisanim bezbednosnim procedurama, kako bismo našim korisnicima pružili potpunu bezbednost.

Naš monitoring centar vodi računa o bezbednosti svojih korisnika svakim danom u godini – 24/7. U uslugu monitoringa ubrajamo praćenje alarmnog sistema u štićenom objektu, tehničku podršku, kao i pravovremenu intervenciju dežurne ekipe uz podršku lokalne policije, u svako doba dana i noći. Putem monitoringa, pružamo i pravovremenu intervenciju u slučaju poplave i požara, kao i uslugu evidencije radnog vremena zaposlenih lica za firme.

Zašto su Vam potrebne usluge Monitoring centra?

Korisnici protivprovalnih alarmnih sistema nisu u mogućnosti da svakodnevno vode brigu o stanju sistema, njegovom ponašanju (alarmne situacije, nestanak struje i sl.) zbog privatnih obaveza, posla, godišnjih odmora itd. Samim tim, u slučaju alarmne situacije, korisnici često nisu u mogućnosti da pravovremeno i na adekvatan način reaguju, niti da spreče dalju povredu imovine, što gubi smisao bezbednosti. Zbog toga, većina korisnika alarmnih sistema odlučuje se na monitoring usluge našeg centra, tj. profesionalno praćenje i održavanje sistema, uz brzo reagovanje obučenog interventnog tima, kako bi postigli maksimalnu bezbednost svoje imovine i najmilih, i sebe poštedeli velike količine dodatne brige i vremena.

Operateri našeg monitoring centra suočavaju se svakog dana sa preko 2000 informacija o praćenim alarmnim sistemima i vešti su u razlikovanju stvarnih i lažnih alarmnih situacija. Lažne alarmne situacije mogu se otkloniti edukacijom o pravilnom korišćenju protivprovalnog alarmnog sistema, koju pruža naš tim stručnjaka.

  • Zaštita od poverenja
  • 24-časovno praćenje
  • Brza intervencija

Nudimo različite pakete monitoringa kako bismo izašli u susret različitim potrebama korisnika alarmnih sistema.